شباهت بی نظیر و وحشتناک سر ربات به انسان

[ad_1]

فیلمی درباره سر یک ربات انسان نما منتشر شده است که شباهت بی نظیر آن به سر انسان واقعی آن را کمی ترسناک کرده است.

از Ex Machina تا Robocop، ربات های انسان نما همیشه موضوع فیلم های علمی تخیلی بوده اند، اما اکنون به واقعیت تبدیل شده اند و ربات Engineered Arts یکی از آنهاست. او یکی از واقعی ترین ربات ها را دارد.

سر ربات به نام “آدران” دارای 22 محرک مکانیکی است که به آن اجازه می دهد چشم و دهان خود را مانند یک انسان واقعی حرکت دهد.

فیلمی عجیب و ترسناک از آدران منتشر شده است که در آن این ربات به دوربین چشمک می زند، فک خود را تکان می دهد و حتی پوزخند می زند.

شباهت بی نظیر و وحشتناک سر ربات به انسان

«هنرهای مهندسی» این فیلم را در صفحه یوتیوب خود منتشر کرده است. با این حال، این شرکت دریافت که قبل از آماده شدن آدران باید کارهای بیشتری انجام شود.

این شرکت نوشت: «این فقط یک آزمایش کوچک از حرکت دادن سر ربات با سیستم مسمر است. Adran همان چیزی است که Engineered Arts آن را “جذاب” می نامد، سیستمی برای ساخت ربات های انسان نما که قدرتمند، زیبا و ارزان هستند.

این ربات دارای 22 محرک مکانیکی بر روی سر و گردن خود است که تنها پنج عدد از آن ها در اطراف دهان ربات قرار دارد و این تعداد برای لب به لب کافی نیست و به همین دلیل ربات در این فیلم کوتاه صحبت نمی کند.

به گفته این شرکت مستقر در کورنوال، ربات های جذاب می توانند احساسات انسانی زیادی را به نمایش بگذارند و شبیه دیگران به نظر برسند.

هر ربات جذاب از اسکن سه بعدی افراد واقعی در مجموعه طراحی و ساخته شده است تا بتوانیم ساختار استخوان، ساختار پوست و حالات چهره را شبیه سازی کنیم.

برای ساخت یک ربات جذاب، این شرکت ابتدا از یک اسکنر سه بعدی شخصی برای گرفتن عکس از سوژه از زوایای مختلف استفاده می کند. سپس این تصاویر با مقایسه دیجیتالی رنگ های پیکسل به یک مدل سه بعدی تبدیل می شوند. هنگام ایجاد این مدل سه بعدی، چاپگر سه بعدی یک الگوی دقیق ایجاد کرد.

سیلیکون داخل قالب ریخته می شود و سپس جزئیاتی مانند رنگ مو و پوست به صورت دستی اضافه می شود. در نهایت این پوست سیلیکونی در بالای سر ربات قرار می گیرد تا بتواند مانند یک صورت واقعی حرکت کند.

این شرکت هزینه ساخت ربات ها را فاش نکرده است، اما وب سایت آنها بیان می کند که قیمت ثابتی وجود ندارد زیرا روبات های ما قابل تنظیم هستند و گزینه های زیادی برای اضافه کردن وجود دارد.

این اولین باری نیست که ربات های انسان نما این شرکت خبرساز می شوند.

در اوایل این ماه، Engineered Arts از پیشرفته ترین ربات انسان نمای جهان، Amka، رونمایی کرد.

در ویدیوی به اشتراک گذاشته شده توسط این ربات، حرکت ربات قبل از بازکردن چشمانش و نشان دادن حالتی متعجب را مشاهده می کنید.

ربات چندین بار پلک زد و با کنجکاوی به بازوی ربات خود نگاه کرد.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما