شش علامت پوستی اومیکرون که نباید نادیده گرفت

[ad_1]

فرارو- اگر متوجه تغییر در پوست خود شود ممکن است یکی از شش علامت احتمالی پوستی از تصمیم به سویه اومیکرون باشد.

به گزارش فرارو به نقل از سان؛ در طول ایمنی افراد که به کووید مبتلا شده اند مجموعه ای از علائم را از خود بروز می دهند تا به این ترتیب که مقامات بهداشتی در ابتدا سرفه های مداوم، تب بالا و از دست دادن بویایی را بهعنوان علائم اصلی در آغاز سال 2020 معرفی کردند و از همگان. خواستند تا مراقب خود باشند.

اومیکرون به عنوان یک سویه جدید علائم متفاوت را به همراه دارد.

داده ها پیشتر ندند که سه علامت شایع اومیکرون عبارتند از سرفه، سرفه و سردرد.

با این وجود، برخی از افراد با بیماری های پوستی نیز ممکن است دچار مشکل شوند و این شش مورد از شایع ترین آن موارد هستند.

۱-تغییر پوست رنگ

رنگ پریدگی پوست یا تبدیل آن به خاکستری و آبی رنگ می تواند نشانه هایی را به اومیکرون نشان دهد. این یک عضد نادر در مواردی که به کووید می پردازد، معناست که سطح خون پایین است. مرکک کنترل و پیگگیری از بیماری آمریکا (CDC) اعلام کرده است که این یک “علامت هشدار اضطراری” است.

۲-کهیر

نتایج بررسی‌ها در بریتانیا نشان می‌دهند که افراد مبتلا به اومیکرون ممکن است بثورات پوستی را تجربه کنند. نوع آنیر است که به طور مشخص که ظاهر می شود و می تواند به شکل برآمدگی های برجسته شود و همراه با خارش زیاد باشد و دارای می تواند با اولین کف دست یا پا آغاز شود.

۳-عرق سوز شدن پوست

وضعیت مشابه عرق سوز شدن در نقاط مختلف بدن بیشتر در آرنج زانو و پپت دست و پاها در صورت به اومیکرون ممکن است خود را نشان دهد. حدود 15 درصد از مبتلایان به اومیکرون این ضایعه پوستی دا تجُد اک علاوه بر آن، ضایعات پوستی جامد و برجسته و هم چنین شبیه تاول (برجستگی های پر از مایع) نیز از جمله عارضه های پوستی به اومیکرون بوده اند که به صورت نواحی قرمز رنگ و ناهموار ظاهر می شوند.

شش علامت پوستی اومیکرون که نباید نادیده گرفت

۴-ملتهب و قرمز شدن انگشتان پا

ایجاد رنگ قرمز یا بنفش در انگستان همراه با درد خارش و یا تاول تورم می تواند یکی از مشکلات را به اومیکرون برساند. برخی از بیماران ممکن است دچار چرک و برآمدگی‌های دردناک در این منطقه شوند. این ممکن است هفته ها یا ماها به طول بیانجامد وضعیتی است که از آن رنج میبرند علائم معمول کووید را تجربه نمی کنند. این یک علامت کلیدی برای سویه اصلی کوید بوده است.

۵-ایجاد زخم و تب خال بر روی لب

از افرادی که به اومیک دچار سرماخوردگی می‌شوند، علائمی شبیه به درمان را تجربه می‌کنند و مشخص می‌شوند که این علائم تا لبها ممکن است گسترش یابند و فرد مبتلا به ترک خوردگی و زخم روی لب و تبخال باشد. زخم‌های مشابه داخل دهان ایجاد می‌شوند.

شش علامت پوستی اومیکرون که نباید نادیده گرفت//ترجمه آقای اعتضاد

۶-خشک شدن پوست

گزارش‌هایی را مبنی بر رنجی از افراد مبتلا به اومیکرون به اگزمای گردن و قفسه سینه منتشر می‌کند که در معرض نور آفتاب قرار دارند. رنگ این نواحی معمولاً ظاهر شده و فرد دچار خارش می شود. این ممکن است در هر زمانی در طول عمر یا پس از آن ظاهر شود و معمولا زمان زیادی به طول میانجامد.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما