(عکس) پروژه جذاب بارسلونا

[ad_1]

شاید بارسلونا این روزها از نظر مالی مقرون به صرفه نباشد، اما مدیران آن از هم اکنون به فکر کسب درآمد برای بازسازی یک استادیوم جدید هستند.

پروژه ساخت یک ورزشگاه جدید به سبک رقیب دیرینه رئال مادرید مدت هاست که مورد توجه رئیس و مدیران باشگاه بارسلونا بوده و مورد تایید 42693 عضو قرار گرفته است. با این حال، تنها 40 درصد از اعضای رای دهنده باشگاه بارسلونا شرکت در همه این پیاده روی ها را انتخاب کردند.

پروژه ساخت استادیوم جدید کاتالونیا با 5555 رای مخالف و 875 رای ممتنع 1.3 میلیارد یورو هزینه دارد.

پس از خورشید انگلستان; پروژه بازسازی ورزشگاه نوکمپ معروف به “بارسا اسپا” با وام یک شخص ثالث تامین می شود. این موضوع بسیاری از اعضای باشگاه بارسلونا را نگران کرده است زیرا بدهی بالای کاتالان‌ها در حال حاضر به ارزش 1 میلیارد پوند برای بازپرداخت وام است. این نگرانی ها از مدت ها قبل وجود داشته است، به همین دلیل خوان لاپورتا دستور داد تا یک رفراندوم برای اطلاع از مکان اعضای باشگاه انجام شود.

انتظار می رود پروژه بازسازی ورزشگاه نوکمپ در سال 2025 تکمیل شود و در این مدت بخشی از سکوهای ورزشگاه در فصل 2020-23 بسته خواهد شد. پیشرفت پروژه در فصل 23/24 احتمالا آبی‌ها را مجبور می‌کند تا موقتاً از نوکمپ به ورزشگاه المپیک در Montju ویی c، کاتالونیا نقل مکان کنند. تخمین زده می شود که ورزشگاه نوکمپ که در سال 1957 ساخته شده است، در فصل 2014/25 به بهره برداری برسد.

(عکس) پروژه جذاب بارسلونا

یکی از اقدامات کلیدی در طرح نوسازی ورزشگاه نوکمپ، افزایش ظرفیت به 105000 نفر است.

مهرماه امسال گزارشی مبنی بر فرسودگی ورزشگاه نوکمپ منتشر شد که حتی اجازه روشن کردن اجاق گاز را هم نمی دادند.

یکی از ویژگی های کلیدی استادیوم جدید کاتالان ها سقف متحرکی است که با 30000 متر مربع پنل های خورشیدی برای تولید برق پوشانده شده است که نمایشگرهای 360 درجه نصب شده در استادیوم را روشن می کند. بخشی دیگر از پروژه بازسازی ورزشگاه نوکمپ جمع آوری آب باران خواهد بود و تعدادی دیگر از امکانات در داخل و اطراف استادیوم نصب خواهد شد.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما