هر آنچه آمازون در رویداد سپتامبر رونمایی کرد – Zomit

[ad_1]

آمازون در جدیدترین رویداد سخت افزاری خود که هر پاییز برگزار می شود محصولات جدیدی را معرفی کرد. اگرچه بسیاری از محصولات در رویداد مورد نظر نمایش داده شدند ، اما غول خرده فروشی آنلاین این رویداد را برای عموم پخش نکرد. دستگاه های سری Echo جدید و حتی یک ربات با دستیار صوتی Alexa در این رویداد حضور داشتند و ما قصد داریم در این مقاله به همه مواردی که آمازون ارائه کرده است بپردازیم.

ربات خانه Astro

ربات آمازون آمازون

در جدیدترین رویداد خود ، آمازون در پایان این رویداد از یکی از هیجان انگیزترین محصولات جدید خود رونمایی کرد. Stroh نام ربات جدید آمازون است که از دستیار صوتی Alexa استفاده می کند. این ربات می تواند در خانه شما حرکت کند و دارای سه مهارت مهم است. اولین ویژگی این محصول حفظ امنیت خانه است. یکی دیگر از ویژگی های Estro توانایی نظارت بر اعضای خانواده و حیوانات خانگی است. می توانید در حال حرکت از او سوالاتی بپرسید و او با دستیار هوشمند Alexa به شما پاسخ می دهد.

این ربات در اواخر پاییز امسال با قیمت 1000 دلار در دسترس قرار می گیرد و بعداً به 1450 دلار افزایش می یابد.

مقالات مرتبط:

اکو شاد 15

Amazon Echo Show 15

آمازون مدل جدیدی را به خانواده محصولات Eco Show اضافه کرده است. آخرین مدل این محصول از صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن 1080p استفاده می کند. Echo Show 15 برای نصب در مناطقی مانند آشپزخانه در نظر گرفته شده است. رابط کاربری این دستگاه دوباره طراحی شده است و کاربران می توانند به راحتی از صفحه اصلی این صفحه به ویجت های Alexa دسترسی پیدا کنند. آمازون این نمایشگر هوشمند را به دوربین مجهز کرده است. محصول مورد نظر ، پس از تشخیص چهره کاربر ، می تواند محتوای شخصی شده کاربر را در صفحه اصلی نمایش دهد.

نمایشگر هوشمند اواخر امسال با قیمت 250 دلار در دسترس خواهد بود.

دستبند ورزشی Halo

دستبند ورزشی Amazon Halo

آمازون دو محصول جدید مهم از سری Halo را معرفی کرد. بر خلاف مدل اصلی ، دستبند هوشمند Halo View جدید مجهز به صفحه نمایش رنگی قدیمی است و ارزان نیست. عملکردهای این دستبند شامل نظارت بر ضربان قلب ، تشخیص دمای پوست و گام شمار است. تاریخ عرضه این دستبند هنوز اعلام نشده است اما قیمت آن 80 دلار خواهد بود.

آمازون همچنین دو سرویس جدید با نام Halo Fitness و Halo Nutrition راه اندازی کرد که هزینه آنها 80 دلار در سال بود. Halo Fitness دارای ویژگی مشابه Apple Fitness Plus و سایر خدمات مشابه است و اواخر امسال در دسترس کاربران قرار می گیرد. به گفته آمازون ، Halo Nutrition همچنین یک سرویس غذا و دستور غذا شخصی است که در اوایل سال 2022 شروع به کار می کند.

زنگ هشدار در حلقه هوشمند و پلک زدن

زنگ آمازون و پلک زدن

در رویدادی اخیر ، آمازون از سیستم هشدار امنیتی به نام Ring Alarm Pro رونمایی کرد که در روتر WiFi Eero Mesh نیز تعبیه شده است. این شرکت همچنین از آهنگ زنگ جدیدی از سری Blink رونمایی کرد که 50 دلار قیمت دارد.

Ring همچنین ثبت نام برای آزمایش پهپاد امنیتی Always Home Cam را آغاز کرده است. این پهپاد سال گذشته معرفی شد.

پروژکتور هوشمند بدرخشید

درخشش آمازون

Glow یکی از مهمترین و جذاب ترین محصولاتی بود که آمازون در مراسم خود ارائه داد. این محصول در واقع یک صفحه کنفرانس و تماس تصویری است که مخصوص کودکان طراحی شده است. Glow مجهز به یک پروژکتور داخلی است که می تواند یک صفحه نمایش لمسی 19 اینچی برای همه بازی ها و فعالیت های مربوط به دستگاه ایجاد کند.

این دستگاه چند هفته دیگر با قیمت 250 دلار در فروشگاه ها عرضه می شود ، اما آمازون اعلام کرده است که این قیمت فقط در زمان عرضه اولیه اعمال می شود.

ترموستات هوشمند آمازون

ترموستات هوشمند آمازون

آمازون یکی از شرکت هایی است که همیشه مدل های ارزان قیمت محصولات پرفروش و محبوب را تولید و به بازار عرضه می کند. آخرین محصول این شرکت یک ترموستات هوشمند 60 دلاری است که از دستیار هوشمند الکسا نیز استفاده می کند.

به روز رسانی دستیار هوشمند الکسا

آمازون علاوه بر معرفی سخت افزار جدید ، دستیار هوشمند Alexa را نیز به روز کرده است. این شرکت با دیزنی برای توسعه یک دستیار صوتی همکاری کرده است که در دستگاه ها و اتاق های سری Echo در هتل World Resort Walt Disney موجود است. یکی دیگر از ویژگی های اضافه شده به این دستیار صوتی Alexa Together است که بلندگوی سری Echo یا صفحه نمایش هوشمند را به یک دستگاه پشتیبانی اضطراری برای اعضای خانواده تبدیل می کند. یکی دیگر از ویژگی های جدید Alexa پشتیبانی از دستورات صوتی آفلاین است.

نظر شما در مورد محصولات جدید آمازون چیست؟ کدام یک از محصولات زیر بیشتر برای شما جذاب بوده است؟

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما