اما سوال اینجاست که بهترین مشاور کنکور کیه؟

کلاس کنکور ارشد در شیراز را می توانید با استفاده از لیستی که در ابتدای صفحه آمده است پیدا کنید و اطلاعات دقیق تری از آنها کسب کنید. بهره مندی از تدریس استادی که مطالب با سوالات کنکور سراسری و همگام با آنها دروس را آموزش دهد بسیار کمک کننده خواهد بود؛ ممکن است دانش آموزی هزینه و زمان زیادی را برای درس ریاضی گذاشته باشد اما به واسطه انتخاب استاد اشتباه و مطالعه از طریق مسیری نادرست و ناسازگار با افکار طراحان کنکور، نتواند هیچ نتیجه مطلوب و درخشانی را در این درس به دست آورد. پس در هر وضعیتی این را بدانید که شما اولین و آخرین نفری هستید که سرنوشت خود را رقم میزنید. انتخاب رشته در واقع جایی است که سرنوشت شما رقم میخورد و یک انتخاب اشتباه شما و آیندهتان را در مسیری غلط قرار میدهد. تنوع در خواندن دروس عمومی و اختصاصی، امری الزامی و نکته ای بسیار مهم برای مطالعه است. دعا خواندن هم بعضیها را آرام میکند. به گفته وی؛ روزانه حدود پنج ساعت به خواندن درس و زدن تست میپرداختم که با نزدیک شدن به کنکور این ساعت به ۸ ساعت افزایش یافت. تست ها و تمارین حل شده در کلاس های ایشان، به کنکور آسان و متوسط نزدیک می باشد.

دیگر ویژگی مهم در کلاس کنکور، زمان بندی کلاس کنکور می باشد چون در سال قبل از کنکور برنامه ریزی دانش آموزان بسیار فشرده است. در این مرحله شما دیگر باید همهی مباحث را خوانده باشید و تسلط پیدا کرده باشید و جمع بندی هم کرده باشید دیگر جای بهانهگیری یا کمکاری نیست! ما سعی کرده ایم که بهترین و معتبرترین و به روزترین کلاس های کنکور را برای شما گردآوریم کنیم. همین مورد فشار روانی بسیار زیادی را ایجاد میکند. گاهی داوطلب نسبت به تواناییهای خود یا آیندهی شغلی مردد است و گاهی هم این تردیدها ناشی از دید بدی است که نسبت به برخی رشتهها ایجاد شده است.

شرط اختصاص این سهمیه به داوطلبان این است که بلایای طبیعی موجب بروز آسیب ها و خسارات جانی و مالی به آن ها شده و وقفه و خلل در سیر تحصیلی دانش آموزان ایجاد کرده باشد. با هدف ارائه خدمات مناسبتر به داوطلبان کنکور در طی سالیان اخیر شیوه های مشاوره تغییر کرده است. مشاوران ما همه روره، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات شما به عزیزان خواهند بود. بعضی از افراد هم هستند که کلاً آیهی یأس میخوانند و جو ناامیدی را به انسان تزریق میکنند. بسیاری از داوطلبان کنکور با نزدیک شدن به کنکور استرس میگیرند و خود را زیر فشار زیادی احساس میکنند.

در آزمونهای انتهایی معمولاً همهی داوطلبان شرکت میکنند. پیگیری و ارزیابی مستمر دانش آموزان و بررسی نتایج حاصل از آزمونهای آزمایشی از دیگر وظایف بهترین مشاور کنکور تجربی محسوب می شود. یکی دیگر از مهارت های اصلی مشاور کنکور تجربی این است که تکنیک های صحیح مطالعه را به شما آموزش دهد. چرا که موفقیت، حاصل حرکت دائمی به سوی اهداف شخصی است. چرا که برخی از داوطلبان پس از یکی دو سال تحصیل در شهری دور از خانه، دچار اختلالات رفتاری یا اختلالات روانی مثل افسردگی، اضطراب، اعتیاد و … در این وضعیت معمولاً دانشجویان دچار افت تحصیلی میشوند و گاهی نیز این موضوع به حدی حاد میشود که مجبور به ترک تحصیل یا گاه فرار از خانه میشوند.

میشوند و نمیتوانند شرایط پیش آمده را مدیریت کنند. وی گفت: ۲ سال برای کنکور درس خوانده و در مقایسه با اکثر پشت کنکوریها اراده بیشتری داشتم و بسیاری از نیازهای کوتاهمدت خود را برای رسیدن به خواستههای بلندمدتم قربانی کردم؛ چراکه از این بازه دو ساله که از کلاس یازدهم آغاز شد میتوانستم بهگونهای دیگر بهره ببرم، مثلا به تفریح بپردازم؛ اما دو سال صبر کردم تا دستکم بتوانم هماکنون سود بیشتری ببرم که خود حاصل اراده است. ما دو نوع مشاور داریم، یک نوع مشاوره که رشته دانشگاهی او مشاوره تحصیلی می باشد و نوع دیگر آن ، افرادی است که خود در سال های گذشته توانسته اند موفق به کسب رتبه های برتر بشوند و حال می توانند به دانش آموزانی که داوطلب کنکور هستند کمک نمایند. در واقع ما در سال ۹۹ تعداد ۲۵۹ هزار نفر داوطلب نظام قدیم داشتیم که از این تعداد حدود ۶۳ هزار نفر به دلیل اینکه سال گذشته انتخاب نوع نظام اختیاری بود، سوالات نظام جدید را امتحان دادند و تعداد سوالات چاپ شده در کنکور ۹۹، ۱۹۶ هزار نفر سوال بود که از این تعداد ۵۳ هزار نفر داوطلبانی هستند که فارغ التحصیل کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد بوده اند.

علت دیگه اش میتونه کم بودن تعداد دور هاتون بوده باشه. در سالهای اخیر نوساناتی در خصوص نزدیک بودن سوالات این آزمونها با کنکور وجود داشته اما معمولاً آزمونهای قلمچی و سنجش از کیفیت بیشتری برخوردار بودهاند. شما میتوانید در یک جلسه رایگان مشاوره با ایشان شرکت کرده و پاسخ سوالاتتان را در خصوص چگونه در کنکور تجربی موفق شویم، دریافت کنید. در سال های اخیر نیز مؤسسات و مراکز آموزش علمی، در زمینه های تقویت پایه های درسی دانش آموزان به خصوص در دروس تخصصی اهمیت زیادی می دهند و علاوه بر خدمات مثبت در حوزه کنکور سعی در تقویت دانش آموزان در دروس اساسی را هم هدف قرار داده اند. علاوه بر این مشاوران انتخاب رشته تسلط خوبی بر روی رتبهی مورد نیاز برای قبولی در رشتهها دارند و از این طریق میتوانند کمک قابل توجهی برای شما باشند. ولی تا دلتان بخواهد متقاضی برای معلم خصوصی ریاضی و کلاس خصوصی فیزیک و دبیر خصوصی شیمی بسیار بالاست بنابراین علاوه بر معیار سواد علمی و علاوه بر معیار علاقه، به زمینه های کاری و بازار کار نیز باید دقت کنید. شما با کمک مشاوره کنکور تلفنی میتوانید صفر تا صد کنکور را، از ابتدای هدفگذاری تا انتهای انتخاب رشته را با یک یا چند مشاور همراه باشید و مشکلات و نیازمندی های خودتان را برطرف کنید.

تعامل آریان حیدری با دانش آموزان خوب است و سعی می کند آنها را در کلاس شرکت دهد هر چند گاهی آنقدر سرگرم تدریس می شود که ارتباط با دانش آموز خود را فراموش می کند. همچنین برای تسلط یافتن بر این مشاغل و رشتهها زمان زیادی مورد نیاز است. مشاوران این مراکز به هنگام مشاوره انتخاب رشته با درک بهتری که نسبت به ماهیت رشتهها و با کمک یک تست تیپ شخصیتی یا استعدادیابی، میتوانند شما را بهتر یاری کنند. دقت کنید که قرابت معنایی هفت خان درسنامه ندارد و به روش تستی شما را با مهارت تست زنی قرابت آشنا می کند. اما خوشبختانه روش تدریس استاد سلامیان بهترین دبیر ریاضی کنکور ، آموزش مفهومی ریاضی و پس از آن ارائه راه های تستی معقول میباشد. قطعا اگر فردی داوطلبانه و دلسورانه بخواهد شاهد موفقیت شما باشد، بخشی از خدمات خود را به صورت رایگان ارائه خواهد نمود و همین مسئله شاید موجب دلگرمی مادی و معنوی شما گردد. اگر می خواهید در هر وب سایتی اقدام به درخواست مشاوره و رزرو نوبت برای مشاوران با توجه به لیست ارائه شده نمایید، اندکی صبر کنید و دست نگاه دارید و ابتدا تمام این موارد را مطالعه نمایید و سپس بر اساس این موارد می توانید یک انتخاب درستی داشته باشید.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما