خدمات مالیاتی شرکت حسابداری کاوش گویا ارقام

همگی این موارد دست در دست هم موجب گسترش دامنه مشمولان قوانین مالیاتی و حساس شدن بحث مالیات و موجب تخصصی تر شدن این حوزه شده است. در نتیجه تقریبا تمامی افراد جامعه به نوعی به مشاوره مالیاتی از سوی افراد متخصص و شرکت های خدمات حسابداری و خدمات مالیاتی نیازمند شده اند. و تصمیم گیری کار به این دو گروه بر عهده کارفرما است و ما نمی توانیم به طور قطع بگوییم برای خدمات مالیاتی اشخاص حقیقی بهتر است یا خدمات مالیاتی اشخاص حقوقی.

همچنین شما می‌توانید با ارائه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر، سابقه خوبی را در این سازمان بدست آورید. شما برای مشاهده سوابق مالیاتی خود می‌توانید به سایت سازمان امور مالیاتی کشور مراجعه کنید. در مورد بخشودگی جرائم و تشویقات مالیاتی نیز باید بگوییم که اگر شما اظهارنامه مالیاتی خود را در زمان مشخص more about the author شده ارائه دهید، سازمان امور مالیاتی، قسمتی از مالیات تنظیم شده را تحت عنوان بخشودگی جرائم مالیاتی و یا خوش حسابی می‌بخشد. همچنین شما می‌توانید با ارائه به موقع اظهارنامه از معافیت‌های مالیاتی نیز بهره‌مند شوید. مساله ریسک مالیاتی برای شرکت ها مربوط به موضوع رسیدگی مالیاتی آن ها می باشد.

تهیه و تنظیم گزارشات مدیریتی، تحریر و پلمپ دفاتر قانونی و کلیه مواردی که شما در مجموعه خود بدان نیاز دارید. این جرائم به دلیل آگاهی نداشتن کافی واحدهای مالی و حسابداری آن شرکت‌ها از قانون و دستورالعمل‌های مالیاتی است. بر اساس مطالب مذکور بسیاری از مدیران حساسیت این امر را درک کرده اند و با برون سپاری آن‌ها به شرکت‌های خدمات مالی و مالیاتی خیال خود را تا حد زیادی راحت کرده است.

این قرارداد برای مجموعه هایی مناسب است که حجم کاری شان بالا است و امور باید در حین کار به صورت مداوم بررسی گردد. بر اساس این نوع از قرارداد، اسناد و اطلاعات لازم در اختیار شرکت خدمات مالیاتی قرار می گیرد. از جمله مهم ترین خدمات مالیاتی می توان به پیگیری و دفاع از پرونده های مالیاتی اشاره کرد.

انواع مالیات در ایران

تبصره- صدور موافقت­ اصولی، صرفا به منظور شروع اقدامات اولیه جهت احراز شرایط صدور مجوز بوده و هیچ حقی به منظور دریافت مجوز فعالیت و انجام خدمات برای متقاضی محسوب نمی‌شود. هرچند تمام تکالیف مودیان در قانون مالیات های مستقیم به صورت دقیق ذکر شده است، اما مسلما درک و اجرای کامل تمامی قوانین از عهده مودیان خارج خواهد بود. وکلای مالیاتی پیشگامان حساب سالهاست که در موقعیت های دشوار در کنار مودیان بوده اند و در دفاع از مودیان کارکشته شده اند؛ آن‌ها تمامی مسیر‌ها را پیموده‌اند و به پشتوانه تجربه خود می‌توانند تشخیص دهند در هر شرایطی چه رویکردی بیشتر نتیجه‌بخش خواهد بود. یعنی زمانی که شما برای پرداخت مالیات خود دچار مشکل شده‌اید و توانایی کافی در پرداخت مالیات ندارید، می‌توانید از قانون تقسیط مالیات بهره‌مند شوید.

خدمات مالیاتی

این مشاغل به دلیل رونق اقتصادی این حوزه که حاصل از فروش مشتقات نفتی و پالایشگاهی است تراکنش های بالای بانکی را رقم می زنند. بدیهی است هرکجا که حرف از تراکنش های حاصل از فعالیت اقتصادی در واحد های تجاری و تولیدی باشد شرکت های حسابداری هم در آن جا تاسیس می شوند. زاهدان هم از این قاعده پیروی می کند و مانند دیگر شهر های بزگ ایران دارای موسسات حسابداری است که خدمات این حوزه را ارائه می دهند. اما تفاوتی که شرکت حسابداری در زاهدان با دیگر شهرها دارد در نوع پروژه های دریافتی آن هاست که عمدتا پروژه های مرتبط با حوزه انرژی هستند. در میان ارائه دهندگان خدمات مالیاتی هم اشخاص حقیقی و هم شرکتها فعال می باشند. در این بین شرکت ها با توجه به برتری هایی که معمولا نسبت به اشخاص حقیقی فعال در این حوزه دارند انتخاب بهتری خواهند بود.

ساعات کار: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 – پنجشنبه 9 الی 13

شرکت حسابداری یا Accounting Firm ( اکانتینگ فیرم ) یک اصطلاح رایج است که عموم مردم برای نامیدن موسسه حسابداری و مجموعه حسابداری و شرکت حسابداری بکار می برند. شرکت حسابداری برای گروهی از افراد خبره در زمینه حسابداری استفاده می شود که در قالب یک گروه آماده ارائه کلیه خدمات حسابداری برای اشخاص حقیقی و حقوقی هستند. این نوع از شرکت ها را معمولا در مراودات بین المللی به انگلیسی Financial Accounting Services Company ( فایننشیال اکانتینگ سرویسز کمپانی ) می نامند و این کمپانی ها کلیه خدمات مرتبط با امور مالی را ارائه می دهند. شرکتهای خصوصی و دولتی موظف به ارسال صورت معاملات فصلی خود به صورت دستی، کاغذی و یا الکترونیکی، حداکثر تا یک ماه به اداره امور مالیاتی میباشند.

  • این اتفاق سابقه نسبتا زیادی دارد و افراد زیادی تا به حال این مشکل را داشته‌اند.
  • لازم به ذکر است که نیاز متقاضیان این نوع خدمات، وابسته به نوع فعالیتشان بسیار متفاوت است.
  • از همین رو توصیه می شود پیش از انجام هر اقدام مثل تکمیل اظهارنامه مالیاتی در خصوص موضوع مشاوره حقوقی بگیرید.

اما در حالت تخصصی تر ، این مجامع علمی هستند که در نشریات انتهای سال خود به برترین های آن رشته در آن سال اشاره می کنند. به طور مثال در زمینه حسابداری مجله اکانتینگ تودی Accounting Today Magazine یکی از معتبر ترین نشریات این حوزه قلمداد می شود. اما  در ایران بر خلاف کشور های پیشرفته در زمینه حسابداری، لیست بهترین شرکت های حسابداری به مفهوم درست آن وجود ندارد. بلکه این عملکرد و تجربه سالیان متوالی یک شرکت حسابداری است که نام او را پر آوازه می کند و باعث شکل گیری باشگاه مشتریان برای آن شرکت می شود. این شرکت یکی از خوش نام ترین و پر آوازه ترین و حرفه ای ترین شرکت های حسابداری است که باشگاه مشتریان آن گواه این امر است.

شما با استفاده از این لایحه می‌توانید از حقوق خود در هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی دفاع کنید. به همین دلیل بهتر است از وکیل مالیاتی برای انجام خدمات مالیاتی خود کمک بگیرید.ی‌توانید از قانون تقسیط مالیات بهره‌مند شوید. شما برای اینکه بتوانید مالیات خود را قسط‌بندی کنید باید با قوانین تقسیط مالیات آشنایی داشته باشید. اشخاص حقیقی و حقوقی تا زمانی که کد اقتصادی خود را دریافت نکرده اند، اجازه ندارند گزارش فصلی خود را با کد اقتصادی دیگران به سازمان امور مالیاتی ارائه دهند؛ چون در این صورت به میزان 10 درصد معاملات خود جریمه می شوند. با توجه به اصلاح قوانین مالیاتی، مدیران شرکت ها و صاحبان مشاغل جهت جلوگیری از جرائم مالیاتی باید درخصوص تکالیف مالیاتی و قانونی خود اطلاعات کافی داشته باشند . همانطور که اشاره شد مشاوره مالیاتی ممکن است به شیوه حضوری یا غیر حضوری انجام گیرد.

خدمات مشاوره مالیات

خدمات مالیاتی به طور کلی هر اقدام قانونی در رابطه با محاسبه و پرداخت مالیات را در بر می گیرد. بسیاری از خدمات مالیاتی امروزه به صورت غیر حضوری و در سامانه اینترنتی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی tax.gov.ir انجام می گیرد. علاوه بر این، موسسات حقوقی و مالیاتی متعدد در سطح پایتخت و دیگر شهرهای کشور خدمات مالیاتی ارائه می دهند.

ماده ۲۷- شرکت معتمد مکلف است در خصوص انعقاد قرارداد با مودیان صرفا از الگوی ارائه شده توسط مرکز استفاده نماید. ماده ۵- مرکز موظف است ظرف دو هفته از تاریخ وصول درخواست صدور مجوز فعالیت، نسبت به صدور مجوز و یا اعلام عدم امکان صدور آن به همراه دلایل اقدام نماید. شرکت آریا حساب زنده رود نیز با بیش از ۲۵ سال سابقه درخشان در انجام امور مالیاتی شرکت ها، کارخانه ها و … با تسلط بر قوانین و بخش نامه های مالیاتی می تواند به راحتی کسب و کار شما را در مسیر مالیاتی صحیح قرار دهد.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما
تمامی محتوای این وب‌سایت توسط هوش مصنوعی تولید می‌شود و هدف ما ترویج یا تشویق به استفاده از آن نیست، بلکه به‌کارگیری برای مطالعه و بررسی مطالبی است که قابلیت ارائه دارد.