بهترین مشاور تحصیلی در شیراز، مشاور کنکور در شیراز

دانش آموزان زیادی بوده اند که در طول دوران تحصیل خود نمرات و معدل خوبی نداشته اند ولیکن با برنامه ریزی دقیق کنکور زیر نظر مشاوران حرفه ای و قدرتمند، رتبه خوبی در کنکور کسب کرده و آینده خود را تغییر داده اند. محمد مولوی سرند که در مدارس دولتی تحصیل کرده است، می گوید: در کلاس های کنکور هم شرکت نکرده ام و اعتقاد دارم اگر هدف مشخص باشد در همین مدارس هم میتوان موفق بود. سیدشنوا که معدل سال آخرش ۱۹.۴۲ بوده است، افزود: به کسب رتبه دو رقمی امیدار بودم اما تصور دستیابی رتبه یک کنکور را نداشته و این مهم لطف خدا است. برای مثال ممکن است دبیرستانی در هر سال قبولی رشته پزشکی، دارو سازی، پرستاری و دندان پزشکی داشته باشد اما شما در رشته انسانی قصد ادامه تحصیل داشته باشید و قصد قبولی در رشته حقوق را دارید، مسلماً این سابقه با اهداف شما هم خوانی نخواهد داشت. علی چیتساز گفت: برای جلوگیری از غالبشدن دلشوره کنکور، ساعت مطالعهام را کاهش دادم و خود را به کارهای متنوعتری مشغول کردم؛ برای مثال به برخی فعالیتها پرداختم که تمایل داشتم بعد از کنکور انجام دهم که باعث شد روحیهام حفظ شود؛ ضمن اینکه پدر و مادرم هم در این روند تاثیرگذار بودند.

به عنوان مثال یک دانش آموز و یا داوطلب کنکور ممکن است حتی با 16 ساعت مطالعه نتواند به عملکرد فردی که 5 ساعت مطالعه دارد خود را برساند. دانشآموز شیرازی رتبه هشتم کنکور تجربی رمز موفقیت خود را پیروزی اراده بر خواستهای آنی عنوان و بر نقش خانواده و معلمان و نیز واقعبینی در رسیدن به عملکرد برتر در این آزمون تاکید کرد. در کنکور سال های گذشته نشان دهنده کیفیت عملکرد تیم مشاوران ۱۰۰ می باشد. با توجه به قوانین و شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری شیراز هر یک از داوطلبان کنکور سراسری که در آزمون سراسری سال گذشته شرکت کرده و در رشته های روزانه شیراز پذیرفته شده اند با توجه به قوانین کنکور سراسری حتی اگر از رشته پذیرفته شده انصراف قطعی داده باشند حق انتخاب رشته در رشته های روزانه شیراز را نخواهند داشت و در صورت انتخاب رشته های روزانه حتی در صورت پذیرفته شدن داوطلب قبولی وی ملغی خواهد شد. وی برنامه ریزی و مطالعه برای شرکت در آزمون سراسری را از اواخر بهمن ماه سال گذشته شروع کرد و تقریبا از اسفند ماه هم وارد فاز جدی شد.

استانها- ایرنا- نفرات برتر آزمون سراسری سال ۹۹ در استانها، تمرکز بر کتابهای درسی، پیروزی اراده بر خواستهای آنی، همراهی موثر خانواده و حمایت آنان در کنار اعتماد به نفس درست را از جمله رازهای موفقت خود در این ماراتن علمی برشمردند. از جمله بارز ترین ویژگی های مشاور ایده آل می باشد. این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… بتوانیم بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98 را برای شما داوطلبین کنکور سراسری انجام داده به نحوی که هیچ یک از رشته ها و دانشگاهها نباشد که بررسی نکرده باشیم.

رتبه لازم برای قبولی پزشکی سراسری » ما برای انتخاب رشته کنکور سراسری 20 فاکتور داریم که همه باید بر اساس اولویت بررسی شوند و برای هر کدام از داوطلبین بر اساس رتبه منطقه در زیرگروه، رشته و دانشگاه مورد نظر، ظرفیت رشته ها و دانشگاهها و … رتبه لازم برای قبولی پزشکی سراسری » امر انتخاب رشته کنکور سراسری یکی از مهمترین تصمیماتی است که داوطلب در دوره تحصیلی خود باید انجام دهد، از این رو مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98 درست و منطقی بر اساس نیازهای حال کشور (بازار کار) علاقه و استعدادیابی و غیره می تواند آینده هر کدام از داوطلبین کنکور سراسری را رقم بزند. متاسفانه اخیرا مشاهده میشود که روشهای غیر علمی و ناکارآمد در کنکور ،به نام تکنیک و روش تستی ، مثل روش جاگذاری یا کنترل گزینه و حذف گزینه در برنامههای سیما و اینستاگرام باب شده که نه تنها برای ریاضی کنکور سال های اخير جواب نداده است ، بلکه قدرت تفکر و تجسم ننودار و توانایی حل مسئله را از داوطلب میگیرد و علاوه بر اتلاف وقت او در طول سال تحصیلی، ضربه وحشتناکی به سرنوشت او در کنکور سراسری خواهد زد.

همچنین هر نکته ای که از کنکورهای سال های قبل وجود داشته، در کتاب آورده شده است و از منابع رتبه برترهای کنکور ریاضی است. از میان ۳۰ نفر اول رشته های تجربی، ریاضی و انسانی در کنکور سراسری امسال، تعداد ۲۵ نفر پسر و ۵ نفر دختر هستند و برترین های کنکور هنر نیز در اختیار دختران و همچنین در گروه زبان نیز برتری با پسران است. نفر سوم کنکور تجربی و دانش آموز گرگانی نیز فراهم کردن محیط آرام و بدون دغدغه از طرف خانواده را بسیار مهم دانست. همچنین، برخی از این موسسات از رتبههای برتر کنکور که با کمک پکیجهای آموزشی آنها موفق به کسب این رتبه شدهاند برای همکاری دعوت میکنند و استفاده از تجربه ارزشمند این افراد توسط سایر دانش آموزان یکی از بهترین روشها برای پیشرفت در مسیر موفقیت است و موسسات مشاوره تحصیلی و مشاوره کنکور اینگونه خدمات را نیز به متقاضیان ارائه میدهند. مسئولان نیز با اندیشیدن تمهیدات بهداشتی و با همکاری خانواده ها و داوطلبان تجربه بزرگترین رویداد تجمعی بعد از شیوع کرونا را به بهترین شکل ممکن ثبت کردند و کنکور ۹۹ با رقابت یک میلیون و ۳۸۴ هزار و ۳۳۲ داوطلب حاضر و غایب در کنکور سراسری برگزار شد و اسامی یک میلیون و ۱۲ هزار و ۶۳۲ نفر مجاز به انتخاب رشته اعلام و پایانی بر اضطراب و دل نگرانی های والدین بهترین مشاور کنکور اصفهان بود.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما