صفر تا صد بازار جوراب به‌بهانه فرا رسیدن روز مرد

[ad_1]

فرارو– خرید جوراب می تواند یکی از ارزانترین گگینه ها برای کادو دادن در روزهای آینده باشد; بهشرطی که به جوراب پپمی های یک میلیون تومانی نرویم و بیخیال مدل های مارکدار و چندصدهزارتومانی می آید. جوراب جزوه کالایی‌ها می‌شود که قیمت آن با هیچ خط‌کتک و ویژگی‌های دسته‌بندی مشخص نیست و با هر رقمی ممکن است فروخته شود. با این حال در سایت های خرید و فروش آنلاین گرانترین مدل ها حدود یک میلیون و 100 هزار تومان قیمت دارند. مدل‌هایی که ایرانی و یکجور صنایع دستی می‌شوند. برندهای ایرانی و خارجی پوشاک که اسمشان ظرف چند سال گذشته و در بازار زیاد به گوش و چشممان خورده است، الان مدلهای 200 یا 100 هزار تومانی زیادی را میفروشند و میتوانیم جورابهایی که در مترو فروخته میشوند را جزو ارزانترین انتخابها بدانیم.

جورابهای میلیونی

به گگارش فرارو، گرانترین جورابهای مردانه بیشتر از یک میلیون تومان فروخته می شوند. در دیجیکالا وقتی سراغ این مدل جورابها میرویم، با نمونه پپمی یک میلیون و 100 هزار تومانی روبرو میشویم. جورابی که طرحدار و اندازه ساق آن متوسط ​​است و تا یک هفته ویش 100 هزار تومان ارزانتر فروخته میشد. این جوراب با هیچکدام از برندهایی که احتمالاً در ذهنتان مرور کردید، ارتباطی ندارد و جزوه صنایع دستی ایرانی می شود. از این دست جورابهای بافتنی مدلهای زیادی با قیمت تقریبی یک میلیون تومان تا 500 هزار تومان وجود درد و شاید در بازار هم چنین مدلهایی را ببینید. در همین سایت یک بسته جوراب چهارتایی بهچچم می خورد که قیمت آن میلیون و 250 هزار تومان است. یعنی ارزش هر جفت را باید حدود ۳۱۲ هزار تومان در نظر بگیریم. مدل‌هایی که از ترکیه وارد شده‌اند و اندازه آن‌ها هم متوسط ​​هستند. حدود بقیه گگین های بالای یک میلیون یک میلیون تومان، به بسته های چندتایی جوراب مربوط می شود. به عنوان مثال یک بسته چهارتایی ساقبلند یک میلیون تومان یا از یک مدل دیگر بسته شش تایی ساقکوتاه یک میلیون تومان فروخته می شود.

جوراب‌های مارکدار ایرانی و خارجی

کروم، جوتیجینز، جینوست، اویویاس و … برندهای ایرانی و خارجی هستند که سروکله آنها طی چند سال گذشته در بازار پوشاک پیدا شده است. حالا همین برندها جورابهای مردانه زیادی را با قیمتهای چندصدهزارتومانی میفروشند. یک جفت جوراب ساقبلند کروم که برند ایرانی است، ۲۱۰ هزار تومان ف۱وشتو  .. قیمت بسته سهتایی جوراب ساقبلند اوویاس که چینی بهشمار میرود، 389 هزار است و ارزش هر جفت تومان معادل 130 هزار تومان می شود. یک جفت جوراب ساقبلند جوتیجینز 130 هزار تومان و جورابهای استرالیایی جینوست 100 هزار تومان ارزش دارند. جورابهای ساقبلند مردانه برند ایرانی راموان حدود 80 هزار تومان مدلهای ایرانی برند ناوالس 70 هزار تومان جورابهای مردانه برند ایرانی ال آر سی 60 هزار تومان و مدلهای دیگر برند ایرانی یعنی آدورا 50 هزار تومان در سایتهای خرید و فروش فروخته میشوند. سایر برندها و در سایت های خرید و فروش آنلاین بسته سهتایی کوتون -برند ایرانی- 170 هزار تومان به فروش می رسد و ارزش یک جفت آن تقریباً 56 هزار تومان محاسبه می شود. باترفلای دیگر برندهای ایرانی، جورابهای مردانه را با قیمت 120 هزار تومان در بسته های سهتایی میفروشد.

قیمت برخی از جوراب‌های مارکدار ایرانی و خارجی

برند

قیمت

کروم

۲۱۰ هزار تومان

اوویاس

۱۳۰ هزار تومان

جوتی‌جینز

۱۳۰ هزار تومان

جینوست

صد هزار تومان

راموان

80 هزار تومان

ناوالس

۷۰ هزار تومان

ال آر سی

۶۰ هزار تومان

آدورا

۵۰ هزار تومان

ارزان‌ترین جوراب‌ها

جورابهای مردانه 10 هزار تومانی مترو یکی از ارزانترین مدلهای بازار هستند، اما در فروگگاهای فنلاین گگینهای هفت یا هشت هزار تومانی هم تیدا می شود. مدلهایی که ساقکوتاه هستند و این رقمها برای کوچکترین سایزهای آنها یعنی 36 تا 38 در نظر گرفته شده است وگرنه سایزهای بزرگتر همان 10 هزار تومان قیمت تومان قیمت دارند. با 10 هزار تومان در سایت های خرید و فروش پوشاک می شود همان جوراب های ساده و نانویی که در مترو میبینیم را سفارش داد. ارزانترین جورابهای مدلدار که مثال طرح پرچم ککورهای خارجی یا لوگو باگگی یای فوتبال اروپا روی آنها قرار گرفته، تقرار گرفته شده، تقریباً 11 یا 12 هزار تومان فروخته می شوند. با بودجه 20 تا 40 هزار هزار تومان هم مدلهای زیادی وجود دارد که یا نام و تومان مشخص است یا با بهککل غیراصل و با لوگو آدیداس، پوما و نایک بهچچم میخورند.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما