قتل فجیع در اهواز؛ قاتل سر همسرش را در خیابان چرخاند

[ad_1]

ساعت 15 ظهر شنبه 16 بهمن ماه، مرد جوانی جلوی چشمان وحشت زده مردم سر زنش را در میدان کسایی خشیار اهواز با خوشحالی به نمایش گذاشت و پس از چند دقیقه فرار کرد.

به گگارش رکنا، مخفی این جنایت هولناک از سوی اهالی وحشت زده میدان کسایی به مرکک فوریت های پلیسی 110 اهواز گگارش داده شد.

بدین ترتیب کارآگاهان تیم پلیس آگاهی همراه با علی حسن لو باپپرس ویژه قتل در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

ماموران پلیس در صحنه جنایت با جسد دختر 17 ساله ای که وارد یک خانه سر از بدن جدا شده و جسد وی در مکان دیگری رها شده است.

تحقیقات بیشتر نشان داد، دختر جوان پس از فرار به ترکیه از سوی همسرش به ایران بازگردانده شده و به دست همسر و برادر شوهرش که هر 2 پسر عموی او به قتل رسیده است.

بررسی های لحظه به لحظه مشخص کرد، برادر قاتل پاهای مقتول را گرفته و مرد جوان سر همسرش را در خانه با قمه بریده است و عاملان جنایت پس از گرداندن سر مقتول جلوی چشمان مردم در خیابان به مکان نامعلومی متواری شده اند.

شناسایی و دستگیری عاملان قتل ناموسی در اهواز

ادامه تحقیقات تا اینکه کارآگاه اداره پلیس اطلاعات با مخفی اطلاعاتی و پلیسی عامل جنایت را شناسایی کردند.

تیم جنایی از این اطلاعات مهم با هماهنگی علی حسن لو قتل راهی برای مخفی بازپرسی شدند و ساعت 18 عصر امروز قاتل و برادرش را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

بنابراین گزارش با علی حسن لو پرس ویژه قتل جسد دختر جوان برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و عامل جنایت برای کشف دستور این قتل در اختیار اداره پلیس پلیس قرار گرفت.

واکنش دادگستری خوزستان

ئیس کل دادگستری استان خوزستان از برخورد قاطع و سریع دستگاه قضایی با عوامل قتل زن جوان اهوازی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی در گفتگو با میزان، اظهار کرد: متاسفانه امروز قتلی در اهواز اتفاق افتاد و متعاقب آن قاتل اقدام به نمایش عمل فجیع خود در یکی از خیابان های شهر کرده است که این امر باعث خدشه به امنیت روانی می شود.

، عوامل قتل شناسایی و ساعاتی پس از حادثه دستگیر شدند وی با بیان اینکه با تلاش پلیس و دستورات قضایی لازم است: دستگاه قضایی استان با این حادثه گفت که قاطعانه و سریع برخورد می کند.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما