بهترین سایت های کلیکی معتبر جهان

سایت ورزش سه از بهترین سایت های ورزشی دنیا است که در طول فعالیت خود با ارائه سرویس های گوناگون و ارتباط با مخاطبان، توانسته خود را به عنوان وب سایتی موفق در بازار دیجیتال ایران مطرح کند، که مدت ماندگاری کاربران را در وب سایت ورش سه میتواند عمده ترین دلیل به شمار آید. این مجموعه به خاطر عدم درگیری با مسائل بی ارزش رسانه ای و شایعات و حاشیه ها، تمامی اخبار خود را با فرهیخنگان مهمی که در این زمینه فعالیت دارند مطرح می کند و در نهایت اخبار را به درستی ارائه می دهد. تنوع رشته های ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی دربرخی از زیر گروه ها، حتی از دانشگاه های سراسری نیز بیشتر است. این سایت خبری زبان عربی را پوشش داده است، از این رو این سایت مرجعی برای سایت ها، روزنامه ها و جراید معتبر عربی مانند، جریده الرای، الشرق الاوسط، بی بی سی عربی، ۱۴ آذار، العراق للجمیع، محیط، العربیه، النهار الکویتیه، القبس، الحیاه، الیومالسابع، الاتحاد، مباشر و …

بهترین سایت خبری

این سایت علاوه بر اطلاع رسانی و خبر، اخبار فرهنگی، سلامت، خودرو و حتی ورزشی را پوشش می دهد. وب سایت خبری تحلیلی تابناک از برترین سایت های خبری ایران است که با هدف ارتقای سطح بینش و آگاهی عمومی به امر اطلاع رسانی پرداخته است. هدف مکتب خونه از ارائه این آموزش ها این بود که همه افراد و دانشجو های کشور بتوانند به صورت رایگان از محتوای آموزشی دانشگاه های برتر کشور استفاده کنند. این سایت بدون هیچ ابایی به نقد و تحلیل کارشناسانه دستگاها و عملکرد مسئولان می پردازد تا با هدف ارتقای دانایی جامعه حق پرسشگری شهروندان را با پاسخگویی مسئولان دنبال نماید. این سایت در حین انتشار خبرهایش تمامی منابع موثق خود را هم درج می نماید. دولت موظف است در طول اجرای قانون برنامه علاوه بر پرداخت یارانه فعلی، هرسال حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی را متناسب با سطح محرومیت بر مبنای متوسط بیست درصد (20%) حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار، در چهارچوب بودجه سنواتی و از محل درآمد قانون هدفمندکردن یارانهها با حذف خانوارهای پردرآمد و درج ردیف مستقل در جدول موضوع ماده (39) این قانون، از طریق دستگاههای مذکور پرداخت نماید. سایت فرارو کاملا مطابق قوانین و مافع ملی و انقلاب اسلامی عمل می نماید.

سایت فرارو نگاه خاصی به تمامی مسائل روز دنیا دارد و با روش های خاص خودش تمامی این موضوعات را تحلیل می کند. از جمله روش های شارژ در این سایت فارسی، درگاه مستقیم بانکی پر سرعت، واریز کارت به کارت، ووچر پرفکت مانی و درگاه بیت کوین می باشد. اگر از وبسایتی در حال خرید آنلاین هستید ابتدا مطمئن شوید این وبسایت از سیاست های بازگشت محصول پیروی میکند، تا اگر از خرید خود راضی نبودید، بتوانید به راحتی آن را بازگردانید و بازپرداخت کامل دریافت کنید. ممکن است به دنبال یک فیلم سینمایی یا سریالی خاص باشید و نتوانید آن را به صورت آنلاین تماشا کنید، چراکه تنوع آرشیو سایت های تماشای فیلم آنلاین تا حدودی پایین است. سایت فرارو تحت نظر هیچ ارگان یا جناحی نیست و با هیچ یک از این ها فعالیت نمی کند. همچنین تمامی دست اند در کاران فرارو در زمینه نظر دهی و رفع نقص های شان توسط مخاطبین خود بسیار خوشحال می شوند و از این موضوع هم استقبال خواهند کرد. تبصره- توزیع اعتبارات موضوع این ماده علاوه بر سهم استانها از اعتبارات طرحهای ملی و ملی استانی میباشد. پ- سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور و شهرداریها موظفند نسبت به احداث یا اختصاص فضای کافی و مناسب برای مسجد یا نمازخانه در بوستانهای ملی و بوستانهای شهری اقدام کنند.

خبرگزاری مهر یکی از بهترین سایت های خبری ایران و وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است که در اسفند سال 81 شروع به کار کرده و پس از دو ماه، در 29 اردیبهشت سال 82 به صورت آزمایشی روی شبکه اینترنت قرار گرفت. اما متاسفانه هر ساله برخی از داوطلبان به دلیل عدم آگاهی از نحوه صحیح انتخاب رشته کنکور سراسری و به دلیل اشتباه در انتخاب رشته، یک سال دیگر باید برای راه یابی به دانشگاه و تحصیل در رشته مورد علاقه شان تلاش کنند. سایت خبری تابناک یک وبگاه خبری و تحلیلی اصولگرا می باشد که از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرده است. شروع فعالیت سایت خبر آنلاین از سال 1387 بوده است و اخبار خود را امروزه به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی منتشر می کند. این خبرگزاری با در نظر گرفتن 2 حوزه ی حجیم کاری در داخل و خارج ایران تلاش می کند تا اهداف خود را در جهت آگاهی بخشی و بصیرت افزایی محقق سازد. این سایت در طراحی جدید خود قسمت هایی نظیر سرویس عکس و نمایش عکس های مختلف و زیبا و بخش طنز و کاریکاتور را قرار داده تا بتواند به نوعی موجبات سرگرمی کاربران خود را فراهم کند.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما