بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور سراسری ایران – مشاوران تحصیلی – بهترین هاست وردپرس

مگر کلاس خصوصی غلط نیست؟ مگر صداوسیما یک مجموعه آموزشی است که این کار را انجام میدهد؟ چطور ممکن است که موسسه آموزشی دانشآموزان را به شکل مالی وسوسه کنند؟ موسسات آموزشی در تبلیغاتشان میگویند که تعداد کلمات آزمونشان با کنکور برابر بوده است، باور میکنید؟ اما برعکس میبینیم که در تلویزیون موسسات را تبلیغ میکنند، اینها چطور میتوانند این سیستم را نقد کنند؟ البته آن سوی ماجرا گروهی هم ادعا دارند که مدرسه فرهنگی و زندگی هستند، اینها افراد باهوشی هستند که جور دیگری نقش بازی میکنند. این مجموعهها باهوش هستند، آنها جای صداوسیما در بیلبوردهای شهر هزینه میکنند و از معلمان باسوادی هم استفاده میکنند تا کار حرفهای ارائه بدهند. تقریبا همه در سیستم مخالف این روند آموزش هستند، چطور است که همه آنها خودشان بخشی از این آموزش صنعتی هستند؟ در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما ، علاوه بر مشاوره حضوری ، به منظور دسترسی تمام داوطلبین عزیز کشور به برترین مشاوران در زمینه های برنامه ریزی کنکور تا اعلام نتایج و انتخاب رشته ، بخش مشاوره تلفنی نیز تاسیس شده است تا از این طریق ضمن ایجاد عدالت ، داوطلبان بیشتری بتوانند از تجربیات ارزشمند مشاوران نمونه کشور بهره مند شوند. برخی نیز آنقدر بر مطالب تسلط دارند که کنکور را جدی نمیگیرند و با اعتمادبهنفس کاذب و بیدقتی زیاد به سؤالات پاسخ میدهند.

مشاور کنکور غیاثوند

دماوندی: این افراد آنقدر تاثیری ندارند که بخواهند با این قضیه مقابله کنند، همچنین وضعیت طوری است که اگر کسی بخواهد شروع به انتقاد کردن کند به راحتی از سیستم خارج میشود. تو حداقل 12 سال بعد از رستگار داری کنکور میدی. متینی: خیلی زیاد، یک دانشجو به سادگی میتواند از کلاس خصوصی حداقل هر ماه ۱۵میلیون تومان درآمد داشته باشد.من مشاور هم حتما به دانشجو، دانشآموز معرفی میکنم چراکه یک معلم «برند» حداقل جلسهای یک میلیون شاید هم دو میلیون تومان پول میگیرد. برای تحصیل در خارج از کشور و همچنین یکی از شرایط تحصیل در مقطع دکتری این است که داوطلبان مدرک زبان معتبر ارائه دهند. اکثر داوطلبان کنکور تجربی در سودای قبولی رشته های پزشکی هستند. حال به بررسی رتبههای قبولی در رشته پزشکی میپردازیم. شما فقط یکبار اجازه انصراف و تحصیل مجدد در مقطع انصرافی دارید. مهندس حسین پور در مشاوره های تلفنی خود در زنجان نظارت به سزایی در کنترل وقت شاگردانش دارد، مدیریت زمان یک هنر است وقتی شما زمان خود را مدیریت میکنید حتی از اوقات فراغت خود نیز استفاده ی بهتری میبرید. برای پیشرفت کردن، با کسی مشورت کردی و از کسی کمک گرفتی؟ اصلا شرایطی به وجود آمده که باورش سخت است، برخی معلمها در کلاس خصوصی کاری میکنند که تا آخر سال با یک دانشآموز باشند، برای مثال آزمونهای سختی از دانشآموز میگیرد تا درصدش پایین بیاید و دانشآموز بیشتر به کلاس خصوصی احساس نیاز کنند.

۱- در صورتیکه که زمان انتظاری برای رزرو وقت مشاوره آنلاین کنکور هنر ندارید، بدون نیاز به پر کردن فرم پایین این برگه، با مؤسسه تماس گرفته تا در لیست انتظار قرار بگیرید. سیستمهای جدید آموزش آنلاین هم وارد این داستان شدهاند؟ متاسفانه امروز آموزش به صنعت تبدیل شده، در صنعت همه دنبال سود هستند و این بدترین اتفاق ممکن است چراکه دیگر انسان به جامعه تحویل نمیدهید. محمد دانشجوی مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت می گوید:« آقای سرورپور خیلی مهربان و دلسوز هستند و همواره در سخت ترین شرایط هم کنار شاگردانش می ماند. دانشجوی نیم سال دوم پرستاری شهید بهشتی سال ۹۹ هستم و تا آخر مهرماه معافیت دانش آموزی برای شرکت در کنکور ۱۴۰۰ ارم و امسال در پزشکی البرز خودگردان قبول شدم ایا میتونم از همان معافیت استفاده کنم یا خیر؟ الان مجموعهای وجود دارد که بدون مجوز با گروهی از اساتید خوب به شکل مجازی کلاس برگزار میکند و سرمایهگذارش از دوستانمان است. فضایی به وجود آمده که در آن همه دنبال درآمدزایی هستند. این فرد است که پستی ها و بلندی های سال کنکور را با موفقیت پشت سر گذاشته و بهترین عملکرد را در کنکور خود ارائه داده است. متاسفانه برخی از دانش آموزان وجود دارند که وقتی می پرسیم چرا در آزمون آزمایشی موردنظرت نتیجه خوبی کسب نکردی می گوید استادمان آزمون گرفت و فرصت نشد و وقتی که می گوییم چرا عملکرد خوبی در آزمون استادت نداشتی می گوید آزمون آزمایشی داشتم!

براین اساس خروجی این سیستم کنکور برای دانشآموزان است یا افراد دیگری از آن نفع میبرند؟ متینی: خروجی کنکور منفعت مدارس است، منفعت کنکور به دانشآموز سر سوزنی است اما برای مدارس که که سردرشان بزنند رتبه تک رقمی کنکور دارند، منفعت این موضوع بسیار بالاست. اگر رتبه خیلی تاپ میخواین باید وقتای پرتیتون رو مینیموم کنین و بازدهی رو حداکثر! 🔰کافیه کلمه “مشاور” رو برامون ارسال کنین براتون یکی از مشاورین خوبمونو انتخاب میکنیم و خواسته هات محقق بشه! اما از نظرات افراد کار بلد خیلی استفاده نمیشود، مدارس خوب شهرها معلوم هستند ولی از مدیران این مدارس هیچ استفادهای نمیکنند. خیلی از بچه ها دنبال یه کانال انگیزشی خوب داخل واتساپ و تلگرام و شبکه های اجتماعی مختلف هستن تا هر روز با استفاده از این ها انرژی و انگیزه بگیرن که بد هم نیست اما نکته مهم اینجاست که همیشه هم فقط صرف دیدن کلیپ انگیزشی نمیتونه انرژی و انگیزه به شما بده خیلی وقت ها حتی نتیجه عکس هم میده مثلا یه نفر که تازه اول کاره و تازه میخواد به سمت هدفش حرکت کنه کلیپی رو میبینه که یه نفر تو بالاترین نقطه هدف مثلا در ثروتمندترین حالت ممکن یا در شرایط بهترین رتبه کنکور !

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور گنبد (روی این صفحه کلیک کنید) لطفا از صفحه ما بخواهید.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما