سامسونگ با 511 بارگذاری در ثانیه در شبکه 5G رکورد را شکست

[ad_1]

سامسونگ امروز اعلام کرد رکورد دیگری در زمینه سرعت اینترنت 5G شکسته است. این بار ، با همکاری Verizon و Qualcomm ، این شرکت سیستمی را در Plano ، تگزاس ، ایالات متحده نشان داد که به سرعت بارگذاری باورنکردنی 711 مگابیت بر ثانیه دست یافت.

سامسونگ می گوید این آزمایش را با ایستگاه های زمینی 5G و 4G انجام داده و از مودم 5G Snapdragon X65 کوالکام استفاده کرده است. سرعت بارگذاری 711 مگابیت بر ثانیه به این معنی است که می توانید یک فایل ویدیویی 1 گیگابایتی را در 10 ثانیه در اینترنت بارگذاری کنید. سرعت انتقال داده در این شبکه به حدی سریع است که در حال حاضر می توانید فیلم های با کیفیت بالا ضبط کرده و آنها را در شبکه های اجتماعی بارگذاری کنید.

سامسونگ از طریق فناوری تجمع فرکانس به این سرعت بارگذاری بالا دست یافت. در واقع ، این شرکت دو یا چند باند فرکانسی را در سیستم 5G Compact ماکرو سامسونگ ترکیب کرده است. کره ای ها نیز ماه گذشته در آزمایشی در شبکه مترو سئول از همان ایستگاه ماکرو جمع و جور 5 میلی متر استفاده کردند.

به گفته نایب رئیس تیم توسعه کسب و کار شبکه الکترونیک سامسونگ ، این شرکت اکنون یک قدم به ارائه خدمات مختلف 5G نزدیک شده است و می تواند تجربه استفاده از نسل پنجم شبکه های ارتباطی را بهبود بخشد. انتظار می رود مشاغل سعی کنند از این راه حل های سریع استفاده کنند.

این فناوری می تواند در خطوط تولید مورد استفاده قرار گیرد ، به عنوان مثال ، برای ارائه تصاویر و فیلم های لازم فوراً ، و شناسایی و رفع مشکلات احتمالی. این کارخانه ها را قادر می سازد تا بهره وری خود را افزایش داده و تولید را تسریع کنند.

آدام کوپی ، دستیار اصلی برنامه ریزی فناوری Verizon می گوید: “ما به توسعه شبکه های موج میلی متری برای ارائه تجربیات دگرگون کننده برای شلوغ ترین بخش شبکه و مشتریان تجاری ویژه خود ادامه می دهیم.”

سامسونگ قبلاً سرعت بارگیری چند گیگابیتی را ثبت کرده است ، اما این سریعترین سرعتی است که شبکه آنها هنگام بارگذاری داده ها به دست آورده است.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما