هوندا در حال سرمایه گذاری 45 میلیارد دلار برای فعالیت بیشتر در سه صنعت در حال رشد است

[ad_1]

هوندا طی شش سال آینده 45 میلیارد دلار برای تحقیق و توسعه در سه حوزه موشک ، روبات و هواپیما هزینه خواهد کرد.

این شرکت هنوز مشخص نکرده است که چقدر از این مبلغ باید به کدام منطقه اختصاص یابد. هنوز جزئیات بیشتری در مورد تجاری سازی این مناطق مشخص نشده است.

هوندا

در حقیقت ، هوندا ربات ها ، موشک ها و وسایل نقلیه eVTOL را در کنار اصلی ترین صنعت خودروسازی خود می بیند. به عنوان مثال ، وقتی یک شرکت متوجه می شود که پلت فرم بهتری برای خودروهای برقی در حال توسعه است ، ارزش سرمایه گذاری در آنها را می بیند. در واقع ، آنها ابتدا می خواهند مطمئن شوند که آنها نمونه اولیه برنامه خود هستند.

مارکوس فرومر ، مدیر ارتباطات هوندا در یک نشست خبری به خبرنگاران گفت:

فناوری های اصلی در این زمینه ها مربوط به کسب و کار فعلی ما است و ما در حال توسعه این زمینه های جدید هستیم زیرا فعالیت اصلی خود را به عنوان یک شرکت حمل و نقل هوشمند توسعه می دهیم.

هواندا همچنین گفت که در حال توسعه تاکسی های هوایی است که می توانند به عنوان تاکسی های شهری استفاده شوند. اما برخلاف بسیاری از استارتاپ هایی که خودروهای سبک وزن و همه کاره با باتری های لیتیوم یونی تولید می کنند ، هوندا از باتری های هیبریدی “برای درک خواسته های مشتریان خود” استفاده می کند.

هوندا

هوندا می گوید هواپیماهای برقی مجهز به باتری تنها می توانند چندین کیلومتر پرواز کنند. با استفاده از توربین های گازی برای تکمیل موتور الکتریکی ، هوندا می تواند بیش از 400 کیلومتر را طی کرده و سفرهای تجاری بیشتری مانند بوستون و نیویورک انجام دهد.

هوندا تنها خودروسازی نیست که به eVOL علاقه نشان داده است. سایر شرکتها مانند تویوتا و جنرال موتورز نیز روشهای مشابهی برای سرمایه گذاری در این بخش اتخاذ کرده اند.

هوندا همچنین قصد دارد در زمینه رباتیک سرمایه گذاری کند تا “دستان چند انگشتی” خود را بسازد که بتواند اجسام خاصی را برداشته و نگه دارد. هوندا در حال حاضر روی این کار از راه دور کار می کند و به یک انسان با پوسته واقعیت مجازی و دستکش های متصل اجازه می دهد تا با یک دست روباتیک کار کند.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما