چگونه می توانیم PDF را در Word وارد کنیم؟ –

[ad_1]

امکان استفاده از فایل های Word و PDF برای یک منظور وجود دارد ، اما ما با دو فرمت کاملاً متفاوت سروکار داریم. البته ، ممکن است بخواهید یک فایل PDF به Word اضافه کنید و آنها را ترکیب کنید. در این مقاله می خواهیم نحوه درج PDF را در Word به شما آموزش دهیم.

چندین روش برای چسباندن PDF در Word وجود دارد ، از جمله کپی و چسباندن متن از PDF در Word ، گرفتن اسکرین شات و وارد کردن مستقیم PDF در Word. برای آشنایی بیشتر با این روش ها با دیجیاتو همراه باشید.

1. PDF را به عنوان اسکرین شات در Word وارد کنید

اگر PDF شما چیزی شبیه یک تصویر یا معادله ریاضی دارد که می خواهید در Word وارد کنید ، بهتر است از آن اسکرین شات بگیرید. این یک روش عالی برای استخراج عکس از یک فایل PDF و چسباندن آن در Word است.

برای انجام این کار ، PDF را باز کنید و Windows + Shift + S را در سیستم عامل Windows فشار دهید. در سیستم عامل Mac ، Shift + Command + 4 را فشار دهید.

کلیک چپ کرده و نشانگر ماوس را روی قسمتی که می خواهید کپی کنید قرار دهید. با این کار تصویر در کلیپ بورد ذخیره می شود. حالا باید به فایل Word بروید و در جایی که می خواهید این تصویر باشد راست کلیک کرده و روی نماد تصویر در زیر گزینه های paste کلیک کنید.

با انتخاب تصویر ، می توانید مشخصات آن را مشاهده کنید ، به عنوان مثال به عنوان مثال ، می توانید موقعیت آن را در برگه Format در نوار بالای برنامه Office تنظیم کنید. یکی از مشکلات این روش این است که تصویر ثابت است و شما نمی توانید متن موجود در آن را ویرایش کنید. بنابراین ، چنین رویکردی برای تصاویری که متن زیادی ندارند مناسب است.

نحوه تبدیل فایل PDF به عکس

روش فوق هنگامی مفید است که می خواهید از یک یا دو قسمت از یک فایل PDF عکس بگیرید. اما اگر فایل PDF دارای صفحات زیادی باشد ، روش فوق زمان زیادی طول می کشد.

یک راه بهتر این است که PDF را به عکس تبدیل کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار ، سرویس آنلاین رایگان PDF to Image است.

PDF را در Word وارد کنید

روی بارگذاری فایلها از داخل سایت کلیک کنید و پس از یافتن فایل PDF در سیستم خود ، روی OK کلیک کنید. منتظر بارگذاری و تبدیل فایل باشید و در نهایت گزینه Download All را انتخاب کنید.

این به شما یک فایل ZIP می دهد که شامل تمام صفحات فایل PDF به عنوان یک تصویر واحد است. در Word ، در نوار بالای صفحه به Insert> Pictures بروید و با انتخاب فایل های JPG روی Insert کلیک کنید.

2. متن را از یک فایل PDF کپی کرده و در Word جایگذاری کنید

وقتی با یک فایل PDF ساده که بیشتر متنی است سروکار دارید ، بهترین راه برای این کار کپی و جایگذاری آن در یک فایل Word است.

PDF را در Word وارد کنید

برای شروع ، فایل PDF را باز کنید ، روی آن کلیک چپ کرده و نشانگر ماوس را به جایی که می خواهید متن برجسته شود بکشید. حالا روی ناحیه انتخاب شده راست کلیک کرده و Copy را انتخاب کنید.

متن مورد نظر خود را پس از چسباندن در فایل Word بخوانید زیرا می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. در واقع ، روش کپی و چسباندن برای متن ساده قابل اجرا است ، اما وقتی با فرمت پیشرفته روبرو می شویم ، 100٪ تضمین نمی شود که این روش به درستی کار کند. در این مورد ، شما باید به دنبال حروف و حتی خطوط از دست رفته باشید.

کل PDF را به صورت متن وارد کنید

اگر می خواهید کل PDF را به عنوان متن در Word چسباند ، می توانید به جای کپی و چسباندن هر صفحه به صورت جداگانه ، روش بهتری را انتخاب کنید.

PDF را در Word وارد کنید

فایل Word را باز کرده و در نوار بالا روی Paste کلیک کنید. در قسمت Text روی پیکان رو به پایین در کنار گزینه Object کلیک کرده و سپس گزینه … Text from File را انتخاب کنید.

فایل PDF مورد نظر خود را پیدا کرده و انتخاب کنید و سپس روی Insert کلیک کنید. پیامی ظاهر می شود که ممکن است کمی طول بکشد و البته به شما امکان تغییر قالب متن را می دهد. روی OK کلیک کنید.

پس از اتمام کار ، کل فایل PDF به صورت متن در سند Word ظاهر می شود. این روش به طور کلی در حفظ قالب بهتر از روش کپی و چسباندن است.

3. PDF را به عنوان یک شیء در Word وارد کنید

شما می توانید یک PDF را به عنوان یک شی در Word جاسازی کنید ، بدین معنی که می توانید به راحتی از یک سند Word به PDF دسترسی پیدا کنید. این فایل همچنین بسته به گزینه هایی که انتخاب می کنید می تواند به طور خودکار به روز شود. برای انجام این کار ، فایل Word را باز کرده و به زبانه Insert در نوار بالا بروید. در قسمت Text روی گزینه Object کلیک کنید.

PDF را در Word وارد کنید

در پنجره باز شده ، به برگه Create from File بروید و روی گزینه … Browse کلیک کنید. فایل PDF را پیدا کرده و انتخاب کنید ، سپس بعد از اتمام کار روی Insert کلیک کنید.

در اینجا فقط می توانید روی OK کلیک کنید تا تصویر ثابت صفحه اول PDF را در سند Word وارد کنید. با دوبار کلیک بر روی این تصویر فایل PDF باز می شود. در عوض ، می توانید گزینه پیوند به فایل را انتخاب کنید ، که هنوز اولین تصویر از فایل PDF را در Word وارد می کند ، اما در صورت ایجاد تغییرات در فایل PDF به طور خودکار در Word اعمال می شود.

اگر نمی خواهید اولین صفحه PDF ظاهر شود ، نمایش به عنوان نماد را انتخاب کنید. به طور پیش فرض ، این گزینه نماد Adobe و نام فایل PDF شما را نشان می دهد. می توانید … Change Icon را برای نمایش نماد دیگری انتخاب کنید.

4. تبدیل PDF به Word

اگر می خواهید یک فایل PDF را به طور کامل به سند Word تبدیل کنید ، می توانید آن را در خود Word انجام دهید. در Word ، به File> Open بروید ، سپس فایل PDF مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این مرحله یک هشدار خواهید دید که نتیجه نهایی برای ویرایش متن بهینه شده است ، اما ممکن است دقیقاً شبیه به فایل اصلی نباشد. برای ادامه روی OK کلیک کنید.

این فرایند زمان زیادی طول می کشد ، به ویژه هنگامی که با یک فایل PDF بزرگ سروکار دارید ، بنابراین باید صبور باشید. پس از اتمام این فرآیند ، می توانید از فایل PDF به عنوان سند Word استفاده کنید.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما