المنت میله ای را می خواهید؟

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از قیمت المنت میله ای دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

ترموکوپل چیست

طراحی کرده اند تا بتوان از آن ها در شرایط مختلف محیطی مانند روغن، آب، گاز و … طراحی ان به گونه ای است که کارایی بسیار بالایی نسبت به دیگر المنت ها دارد . در مدل های مختلف از جمله ساده ، قاب دار ، سیم دار ، تخت و پیچ دار طراحی و تولید می شوند . از پرکاربردترین انواع المنت حرارتی است و از آنجا که قسمت اصلی این نوع المنت ( فلنج ) است از این رو به آن المنت فلنج دار می گویند ، که برای گرم کردن مخازن مختلف مثل مخازن نگه داری نفت ، روغن ، آب و یا حتی استخر استفاده می شوند ، معمولا به صورت شناور در مایعات استفاده می شوند اما می توانید برای استفاده در استخر آنها را به بدنه استخر بچسبانید .

تمرکز گرمایی بالا در حجم کوچک ، سرعت انتقال گرما در مدت زمان کم ، ایمنی بالا ، مقاوم در برابر ضربه ، دارای پوشش های فلزی استیل ، برنج ، تیتانیوم ، گالوانیزه و فولاد است و هم چنین جهت کارکرد در شرایط محیطی مانند آب ، گاز ، روغن و… یکی از ویژگی های المنت میله ای داشتن پوشش های خارجی قوی برای حفاظت از فشارهای الکتریکی است ، و از آنها در تماس مستقیم با مایعات نظیر ( آب ، روغن ، انواع حلال ، مواد مذاب ، هوا و گاز ) استفاده می شود . در یک مدار الکتریکی یا الکترونیکی، می توانیم از ابزارهایی با عنوان «مقاومت» برای کنترل میزان جریان استفاده کنیم. در برخی از مواقع پرهها جابجا کننده مواد و یا بخشهای دیگر با المنت برخورد میکنند. در مدرسه می آموزیم که برخی مواد الکتریسیته را به خوبی هدایت می کنند، در حالی که برخی دیگر این چنین نیستند. اگر قصد خرید انواع المنت برقی را دارید ابتدا این متن را با دقت مطالعه نمایید. اولین مورد مهم هنگام خرید این است که باید به طول زمان پاسخ ترموکوپل توجه کنید.

قیمت المنت فشنگی

وقتی نوبت به خرید چنین دستگاهی می رسد، باید ابتدا اطلاعات لازم را جمع آوری کنید. مثلا لکوموتیوهای بخاری که با نیروی زغال سنگ کار می کنند باید چند ساعت وقت صرف سوختن آن ها گردد تا آماده کشیدن قطار شوند. اجازه دهید نگاهی نزدیک تر به ماهیت و نحوه کار آن ها بیندازیم! این موضوعان انتقال حرارت را تقویت کرده و اجازه می دهد چگالی توان بالاتری در هیترهای کاربریج بافته شده استفاده شود. در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند و کارایی بسیار بالایی دارند ، بیشترین استفاده آن در صنایع تزریق پلاستیک می باشد ، در این صتایع برای داغ کردن نازل هایی که پلاستیک مایع در آنها حرکت می کنند استفاده می شوند . غلاف هایی مخصوص و مقاوم در برابر خوردگی ناشی از مواد اسیدی دارند ، نوع جنس آنها بستگی به نوع مواد اسیدی دارد . این نوع المنت ها برای درجه حرارت های بسیار بالا یعنی بالغ بر ۱۶۵۰ درجه سانتیگراد مورد استفاده قرار می گیرند. یکی دیگر از انواع المنت ها می باشد که برای گرم کردن وان های آبکاری اسید مانند اسید سولفورید استفاده می شود .

المنت حرارتی چیست

This Is class= در بخاری های برقی ، سماور برقی ، آبگرمکن های برقی ، اتو بخار و هم چنین چای ساز می باشد ، از المنت های کوچک هم در سشوارها استفاده می شود برای افزایش حرارت باد سشوارها ، رایج ترین روش برای گرم کردن سیالات و قالب ها هم استفاده از المنت های حرارتی یا صنعتی می باشد . موارد مصرف نوع فلنج دار در صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی و برای ایجاد حرارت در داخل مخازن سیالات که احتیاج به گرمایش داخلی دارند، می باشد. این ماده از این نظر که مقاومت الکتریکی بالایی دارد و هنگام نخستین گرمشدن روی خودش لایهٔ چسبندهای از اکسید کروم تشکیل میدهد که مانع اکسید شدن بخشهای داخلی و سوختن یا شکستن آن میگردد مطلوب است. بیشتر المنتها را از جنس نیکروم می سازند چون مقاومت الکتریکی بالایی دارند و هنگام اولین گرم شدن روی خودشان لایه چسبنده ای از اسید کروم تشکیل می دهند که این ماده مانع اکسید شدن بخش های داخلی ، سوختن و یا شکسته شدن آن می گردد. میزان دمای قابل تحمل: المنتها قادر به پشتیبانی دماهای بسیار کم از 150 درجه سانتیگراد تا حداکثر3500 درجه سانتیگراد را دارند.

ازجهت قطر ، نازک و قابل انعطاف هستند. المنت ها قابلیت تحمل جریان های الکتریکی بسیار بالایی را دارند، برای مثال اگر شما جریان الکتریکی نه چندان بالایی را به یک سیم نازک وارد کنید، سیم در چند صدم ثانیه ذوب می شود. این هیتر ها توانایی طولید گرمای بسیار زیاد را دارا می باشند. هیتر های تابشی طول موج هایی منتشر می کنند که برآمده از انرژی درونی آن ها می باشد. مبدل های حرارتی مادون قرمز گرما را به شکل امواج مادون قرمز منتشر می کنند. این نمونه را در پوشش های مختلفی مانند فولاد، برنج، تیتانیوم، استیل، گالوانیزه و … المنت های میله ای از پر مصرف ترین های بازار می باشد و در اندازه های مختلف قابل سفارش می باشد و بسته به نوع کارایی آن با پوشش هایی چون مسی ، تیتانیوم استیل و … جزء المنت های ارزان قیمت است ، یک قطعه سرامیک است که درون یک پوشش فلزی قرار دارد ، که داخل سرامیک نیز یک هیتر از نیکل کروم قرار دارد که مانند المنت کویل هیتر عمل می کند .

خرید المنت فشنگی

اینکه هیتر ها دارای حرارت بالایی هستند به دلیل وجود همین المنت هاست. امروزه با وجود اجاق گازهای صفحه ای توکار امکان جداشدن فر به وجود آمده و استفاده از فرتوکار افزایش یافته است و دلیل آن هم استفاده از فضای مناسبتر آشپزخانه می باشد. هیتر برقی سونا خشک از ملزومات ضروری سونا خشک است که با استفاده از المنت های حرارتی دمای اتاقک سونا خشک را به صورت یکنواخت و مطبوع افزایش می دهد. هیتر حلزونی ( Spiral ): اگر برای لوله های کوچکOD و تیوب ها نیاز به ایجاد حرارت دارید، این نوع هیتر برای شما بهترین گزینه می باشد. این نوع ترمو کوپل هم بسیار رایج است، با این تفاوت که دامنه سنجش دما کمتری دارند. موادی که الکتریسته را به خوبی هدایت می کنند، رسانا نام دارند در حالی که موادی که الکتریسیته را به خوبی هدایت نمی کنند، عایق نام دارند. در سال ۱۹۰۶ مارش این اختراع را به نام خود ثبت کرد و تنها سه سال بعد از این موضوع، جنرال الکتریک فروش موفق اولین توستر برقی خود را که با استفاده از نیکروم ساخته شده بود آغاز کرد.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما